joi, 18 martie 2010

MIHAI MONTANU (Montano) - fisa CV MAE adnotata

Mie MONTANO (asa il stiu eu) mi-a fost fost coleg de clasa la CANTEMIR intre 1963-1967.
De atunci nu l-am mai vazut decat dupa 22 de ani,pe 2 ianuarie 1990,in biroul lui de la CFSN cand el stia mai multe despre mine zicandu-mi 'bai dragane,tot gura aia mare o ai?'
Prin 1993 am facut un documentar despre el cand cochetam cu EXPRES -ul lui CRISTOIU care nu a publicat ancheta mea despre personaj.Personajul avea grad de MAIOR in rezerva - cum dracu' pentru ca la aceiasi varsta eu eram doar locotenent in rezerva ,absovent de scoala de ofiteri de rezerva de la LIPOVA,dupa facultate.
Teoria mea este ca acesti ingeri tristi si ascunsi au facut parte dintr-o echipa care avea legaturi puternice la energetica,la ape,la imbunatatiri funciare,la canalul dunare-marea neagra (FACTORI COMUNI : ILIESCU,ROMAN,VASILE IONEL,VOICAN,GEOANA-Tatal si fiul,etc.)
Sa vedem ce minte si asta despre implicarea sa in evenimente si cum s-a nimerit el,bietul inginer,ca mare responsabil politic transformat in 20 de ani in mare diplomat de cariera fara stele...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

Contor securisti si turnatori pe CNSAS

1