duminică, 6 iunie 2010

Trei membri ai fortelor speciale ruse, arestati dupa ce au folosit cardul unei victime a accidentului aviatic de la Smolensk

Trei membri ai fortelor speciale ruse, arestati dupa ce au folosit cardul unei victime a accidentului aviatic de la Smolensk: "Trei membri ai fortelor speciale OMON (unitatea de elita in cadrul Politiei din Moscova) au fost arestati dupa ce au fost descoperiti ca au folosit un card de credit gasit asupra uneia dintre victimele catastrofei aviatice de la Smolensk din 10 aprilie, relateaza Radio Polonia. Cei trei au au efectuat plati in valoare de 1.400 de euro folosind un card ce-i apartinea lui Andrzej Przewoznik, director in cadrul Comitetului polonez pentru memoria nationala."

SUNTEM UN POPOR DE MASOCHISTI :Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la legile de reducere a salariilor si pensiilor

ESTE ABSOLUT ABERANT SA NU SE ACCEPTE NICIUN AMENDAMENT, PROBABIL CA GAURA ESTE ASA DE MARE CA VOR SA SCAPE DE GUVERNARE SI SA TREACA INTR-O OPOZITIE AIUREA IN CARE SA SE PREFACA IN DETINATORI AI ADEVARULUI SUPREM.

BASESCU A GRESIT CAND A STABILIT ACUM O LUNA SI SOLUTIA SI PROCENTELE - CARE AU BLOCAT GANDIREA GUVERNANTILOR .

DE PLEACA BOC DE LA GUVERNARE - INCEPE ALT CIRC SI VOR APARE ALTE DEZVALUIRI SI MIJ-MASURI.

E NORMAL SA NU DOARMA DAMASUTRA UDREA,E FATA TANARA SI VREA ...DAR INSOMNIILE VIN DE LA GRIJILE EVENTUALEI PLECARI DE LA MINISTERIAT.

A APARUT LIDERUL CU OCHI DE PESTE MORT SI NUME DE FLOARE MORTUARA- CRIN ANTONESCU - CARE VREA REPEJOR CHEILE DE LA PALATUL VICTORIA....

DACA BASESCU II DA TIMONA LIDERULUI CU OCHI DE PESTE MORT SI NUME DE FLOARE FUNERARA - POATE VOM AFLA SI ALTE SOLUTII PENTRU TRECEREA PESTE CRIZA ....INSA PROBLEMA NESIMTITELOR VENITURI DE CONSILIERI MINISTERIALI SI DIRIGINTI DE POSTA ELECTRONICA VA RAMANE ALT MISTER CARE IL POATE REZOVA DOAR ISTORIA SCRISA DE TARICEANU,PATRICIU,VANTU,VOICULESCU,ILIESCU,GEONA SI ULTIMUL PE LISTA - PONTA.

IMPRUMUTUL GUVERNULUI DE LA GUVERNATI PENTRU 3-5 ANI AR FI SOLUTIA COMPENSARII FURTULUI CE SE PREGATESTE ,MACAR AR FI O FORMA DE ALINARE A RANILOR PROVOCATE DE TAVALUGUL CE VA SA VIE.

BASESCU TREBUIA SA SPUNA PRINCIPII SI SA FACA APEL LA GUVERNATI ,IAR GUVERNUL SA GASEASCA SOLUTII ECHILIBRATE SI INTELIGENTE IN CARE SA SE REGASESCA SI MASURILE DE REPATRIERE A BANILOR DIN BANCILE STRAINE , CHIAR SI - DE CE NU?- A REPATRIERII TEZAURULUI DE LA MOSCOVA ....SI MULTE ALTELE

GUVERNUL TREBUIA SA EXPLICE DE VINE UNDE VINE GAURA :
- DE VREO PATRUZECI DE ANI BANII PENSIILOR SUNT DETURNATI PERMANENT , FIE PENTRU CONSTRUIREA SI INTRETINEREA UNEI CLADIRI ODIOASE CA ACEEA A CASEI POPORULUI,
-FIE PENTRU IMPRUMUTURILE SOCIAL-COMUNISTE CATRE TARILE FRATESTI CA EXEMPLU IRAQ, 
-FIE ALTE CHELTUIELI DE PARTID SI DE STAT MAI VECHI SAU MAI NOI ASA CUM ESTE DE EXEMPLU COMBINATUL DE LA KRIVOIROG,
- FIE DETURNAREA FONDULUI PROPRIETATII DE STAT-FPS- SI FONDULUI PROPRIETATII PRIVATE -FPP- SI LISTA POATE CONTINUA

POPORUL ROMAN ESTE PROSTIT IN CONTINUARE DE O GASCA DE 100-200.000 DE ACTIVISTI DE PARTIDE,SERVICII SECRETE SI CASTE .

CEEA CE A INCEPUT PROST SE TERMINA SI MAI PROST .

ACESTA ESTE BLESTEMUL NEPEDEPSIRII CRIMELOR DIN DECEMBRIE 1989.

TOT BALAMUCUL DE ACUM DOVEDESTE CA O TINTA PRINCIPALA A LOVILUTIEI DIN 1989 AU FOST MILIARDELE DIN BANCI, IAR ACUM CEATA ESTE TOT MAI GROASA.

CUM O PUTEA POPORUL ASTA SA ACCEPTE MII DE MORTI CU CRIMINALI IN LIBERTATE?

REVIN LA O VORBA MAI VECHE DE 30 DE ANI - 

SUNTEM UN POPOR DE MASOCHISTI 
CARE NE PLATIM FARA SA CARTIM 
ASCULTACII , 
HOTII,
CRIMINALII,
MINCINOSII,
TURNATORII ....

Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la legile de reducere a salariilor si pensiilor: "Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la proiectele de legi pentru care isi va angaja raspunderea si sustine in continuare masurile de reducere a cheltuielilor bugetare cu salariile si pensiile, precum si eliminarea pensiilor de lux, a declarat, sambata seara, agentiei Mediafax, purtatorul de cuvant al Guvernului, Ioana Muntean."

sâmbătă, 5 iunie 2010

MISTERELE CRIZEI: Unde s-au dus 11 miliarde de lei din Fondul National de Dezvoltare?

Unde s-au dus 11 miliarde de lei din Fondul National de Dezvoltare? Deturnare de fonduri sau inginerie contabila pentru acoperirea deficitului bugetar: "Premierul Emil Boc a anuntat ca Executivul vrea un fond national de investitii care sa poata pune la dispozitie resurse financiare pentru proiecte majore. Problema e ca, in acest moment, Romania mai are un instrument similar: Fondul National de Dezvoltare (FND), creat in 2006. Un fond alimentat cu 11 miliarde de lei din privatizarea BCR si alte privatizari. Destinatia reala a celor 11 miliarde de lei este insa un mister. Declaratiile oficialilor sugereaza ca banii ar fi acoperit deficitul bugetar in ultimii trei ani, desi legea prevede explicit ca ei pot fi utilizati doar pentru investitii. Ramine ca autoritatile in drept sa stabileasca daca este vorba de o uriasa deturnare de fonduri sau daca banii au fost mutati de la investiții catre plata salariilor si pensiilor printr-o inginerie contabila legala."

vineri, 4 iunie 2010

Textul legii Lustraţiei

Textul legii Lustraţiei: "

Camera Deputatilor adoptă prezentul proiect de lege.


Art. 1. – În sensul prezentei legi, au făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist:


a) persoana care a ocupat functii politice de conducere retribuite de Partidul Comunist Român, denumit în continuare PCR, în aparatul central, regional, raional sau judetean, după caz, al Partidului Muncitoresc Român, denumit în continuare PMR, al PCR, al Uniunii Tineretului Comunist, denumită în continuare UTC, al Uniunii Tineretului Muncitoresc, denumită în continuare UTM, membrii si membrii supleanti ai Comitetului Central al PCR/Comitetului Central al UTC;


b) persoana care a detinut calitatea de membru al Consiliului de Stat sau al Consiliului de Ministri, precum si cei care au avut calitatea de ministru secretar de stat, prim – adjunct si adjunct al ministrilor si al secretarilor de stat;


c) persoana care a detinut functia de prim-secretar, secretar al Comitetului judetean de partid, presedinte, prim – vicepresedinte si vicepresedinte al consiliilor populare judetene, prim – secretar si secretar al comitetelor judetene ale UTC, precum si persoanele care au detinut calitatea de membru al Comisiei Centrale de Revizie sau al Colegiului Central de partid al Comitetului Central al PCR;


d) persoana care a exercitat functia de activist în cadrul aparatului de propagandă al Consiliului Culturii si Educatiei Socialiste la nivel central, regional, raional sau judetean, după caz, precum si directorii de editură,redactorii–sefi, redactorii–sefi adjuncti si secretarii generali de redactie ai


institutiilor de presă ale PMR, PCR, UTM si UTC din România la nivel national, regional, raional sau judetean, după caz;


e) persoana care a ocupat o functie de conducere în învătământul de partid, organizat si finantat de PCR, PMR, UTM si UTC;


f) persoana care a făcut parte din structurile organelor de Securitate si a colaborat cu Securitatea, ca politie politică, constatată ca atare de către organele în drept, potrivit legii;


g) persoana care a exercitat functia de presedinte sau presedinte al unei sectii a Tribunalului Suprem, de procuror general sau procuror general adjunct în cadrul unitătilor de procuratură, precum si persoana care a îndeplinit functia de secretar de partid în oricare dintre instantele


judecătoresti;


h) persoana care a ocupat functia de comandant, inspector sef sau inspector sef adjunct, la nivel central sau judetean, după caz, în cadrul inspectoratelor de militie, comandantii, adjunctii si ofiterii anchetatori din centrele de detentie politică si lagărele de muncă fortată, secretarii de partid, precum si ofiterii politici din cadrul acestor institutii;


i) persoana care a detinut calitatea de sef al unei misiuni diplomatice sau consulare românesti din străinătate;


j) persoana care a activat în cadrul directiilor politice si de învătământ ideologic din cadrul Ministerului Apărării Nationale, Ministerului de Interne si Departamentului Securitătii Statului;


Art. 2. – Persoana care se află în vreuna dintre situatiile prevăzute la art. 1 nu poate candida si nu poate fi numită pe o perioadă de 5 ani consecutivi de la data intrării în vigoare a prezentei legi, pentru următoarele demnităti si functii publice:


a) presedinte al României;


b) deputat, senator sau membru al Parlamentului European;


c) membru al Consiliului Superior al Magistraturii;


d) primar;


e) presedinte al consiliului judetean, consilier judetean sau consilier în Consiliul General al Municipiului Bucuresti, consilier municipal, orăsenesc, comunal sau de sector al municipiului Bucuresti;


f) consilier prezidential sau consilier de stat în cadrul Administratiei Prezidentiale;


g) secretar general, secretar general adjunct, sef de departament sau director general ori director în serviciile Senatului ori ale Camerei Deputatilor;


h) membru al Guvernului, consilier de stat, secretar de stat, subsecretar de stat sau functii asimilate acestora, secretar general, secretar general adjunct în cadrul ministerelor sau autoritătilor administrative autonome, membru al Consiliului de administratie al Societătii Române de Televiziune si al Societătii Române de Radiodifuziune, precum si membru al Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitătii;


i) consilier de conturi al Curtii de Conturi sau judecător al Curtii Constitutionale;


j) presedinte sau presedinte de sectie al Consiliului Legislativ;


k) Avocat al Poporului sau adjunct al acestuia;


l) membru în Consiliul de administratie sau în conducerea executivă a Băncii Nationale a României sau a altor bănci de stat;


m) membru în adunarea generală a actionarilor sau în consiliul de administratie al regiilor nationale, companiilor nationale si societătilor comerciale cu capital de stat, ca reprezentant al intereselor statului român;


n) presedinte sau vicepresedinte al Înaltei Curti de Casatie si Justitie, procurori generali, prim – adjunct al procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie, procurori generali adjuncti, procuror sef si procuror sef adjunct ai Directiei Nationale Anticoruptie,


prim – procurori;


o) persoanele asimilate personalului corpului diplomatic si consular, cu functii de conducere în cadrul acestuia;


p) inspector general al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, prim – adjunct al acestuia, comandant, sef al statului major si adjunct al acestuia, ai unitătilor Jandarmeriei Române, inspectori sefi si inspectori sefi adjuncti la nivel central si local;


q) sef al Statului Major General al Armatei, adjunct si sef de directie în cadrul Statului Major General;


r) directori si directori adjuncti ai Serviciului de Protectie si Pază, ai Serviciului de Telecomunicatii Speciale, ai Serviciului Român de Informatii si Serviciului de Informatii Externe;


s) sefii agentiilor sau institutiilor de stat la nivel national, dacă aceste functii au fost obtinute prin numire;


s,) nu pot activa în cadrul institutelor finantate de stat pentru studierea istoriei, cercetarea totalitarismului si a crimelor comunismului, precum si a Revolutiei din decembrie 1989;


t) membru în conducerea Agentiei Nationale de Integritate;


t,) membru al Comisiei Europene, membru al Curtii de Conturi Europene, membru al Curtii de Justitie a Uniunii Europene, membru al Tribunalului si tribunalelor specializate ale Curtii de Justitie a Uniunii Europene, membru al Curtii Europene a Drepturilor Omului.


Art. 3.


(1) Persoana care îsi depune candidatura pentru una dintre functiile alese, prevăzute la art. 2, depune o declaratie olografă pe proprie răspundere, prin care precizează dacă s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1.


(2) Declaratia pe proprie răspundere depusă de un candidat sau de o persoană aleasă într-una dintre functiile prevăzute la art. 2 este verificată la solicitarea Autoritătii Electorale Permanente. Aceasta din urmă solicită datele necesare Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitătii,


care în urma verificărilor efectuate întocmeste o notă de constatare. Actiunea în constatarea calitătii de persoană care a făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, ori contestatia împotriva notei de constatare, se solutionează de către Sectia de contencios administrativ si fiscal a Curtii de Apel Bucuresti. Cererea se introduce în cel mult 5 zile de la aprobarea notei de contestare sau de la comunicarea acesteia. Instanta se pronuntă în termen de 5 zile, iar hotărârea acesteia poate fi atacată cu recurs în termen de 3 zile de la pronuntare, dacă părtile au fost prezente, sau în 3 zile de la comunicare. Hotărârea instantei, rămasă irevocabilă, se publică de îndată în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a. După rămânerea irevocabilă a hotărârii instantei de judecată prin care se constată calitatea de


persoană care a făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, mandatul persoanei alese sau numite încetează de drept. După rămânerea irevocabilă a hotărârii, după caz, Autoritatea Electorală Permanentă


sesizează, de îndată, parchetul de pe lângă judecătoria în a cărei rază teritorială îsi are domiciliu persoana respectivă.


(3) Pentru persoanele numite, sesizarea Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitătii, se realizează de către conducătorul autoritătii publice din care face parte persoana respectivă. Dispozitiile prevăzute de alin. (2) se aplică în mod corespunzător.


Art. 4.


(1) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi, persoana care exercită o functie sau o demnitate publică dintre cele prevăzute la art. 2 este obligată să depună la institutia la care îsi desfăsoară activitatea o declaratie olografă, pe proprie răspundere, prin care


să precizeze dacă s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1.


(2) Persoana numită sau aleasă într-una dintre demnitătile prevăzute la art. 2 care din motive neîntemeiate nu a depus declaratia prevăzută la alin. (1) este demisă de drept sau, după caz, devine incompatibilă cu exercitarea functiei de demnitate publică, aleasă sau numită, la expirarea


termenului de 30 de zile.


Art. 5. – Prezenta lege nu se aplică persoanei care s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1 înainte de a împlini vârsta de 18 ani.


Art. 6.


(1) Prin derogare de la prevederile art. 4 alin. (2), persoana aleasă, aflată în vreuna dintre situatiile prevăzute în prezenta lege, îsi va continua mandatul până la expirarea acestuia.


(2) Exercitarea functiei pentru persoana numită aflată în una dintre situatiile prevăzute de prezenta lege încetează la 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi.


(3) Pentru persoanele prevăzute la alin. (1) si (2), termenul de 5 ani începe să curgă de la expirarea mandatului sau de la încetarea exercitării


functiei.


Acest proiect de lege a fost adoptat de Camera Deputatilor în sedinta din 19 mai 2010, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constitutia României, republicată.


PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR


Roberta Alma Anastase

"

sâmbătă, 29 mai 2010

Mona Pivniceru, frumoasa hoaska : AMR va reclama la Bruxelles subminarea puterii judecatoresti

Nu-i asa ca hoaska va place?
Arata ca o matroana de la margine a Londrei luptandu-se cu pestii din politica pentru un cuantum mai important din dijme...

Putin mov nu-i strica ...

Se marita Mona mea ??? (fredonati usor.....)

Mona,Mona - spune drept - cine te-a muscat de piept ???? ( cantati in cor!)

TV-net.ro - Mona Pivniceru: AMR va reclama la Bruxelles subminarea puterii judecatoresti: "Fri, 28 May 2010 21:19:14 EEST ~ Asociatia Magistratilor din Romania va reclama Guvernul Romaniei la Bruxelles, apreciind ca pachetul legislativ prin care Executivul isi va asuma raspunderea in Parlament submineaza puterea judecatoreasca, relateaza agrepres.ro. Mona Pivniceru: AMR  va reclama la Bruxelles subminarea puterii judecatoresti

"

joi, 27 mai 2010

A dat cu SASSU:NBC Universal ameninţă TVR cu penalităţi de milioane de euro. TVR ar putea pierde Dr. House!

SCARBA POLITICA PESEDISTO-SECURISTA ALEXANDRU SASSU FACE UN SANTAJ SCARBOS LA ADRESA PARLAMENTULUI CARE A INDRAZNIT SA-I OPREASCA MANDATUL.....PAREREA MEA!
BANDITUL A DORMIT PANA ACUM??? NU ESTE EL OARE BENEFICIAR INDIRECT LA INTELEGERE CU DEALERUL LOCAL ???


NBC Universal ameninţă TVR cu penalităţi de milioane de euro. TVR ar putea pierde Dr. House!: "

house2Compania NBC Universal ameninţă TVR cu penalităţi de milioane de euro, spune preşedintele demis Alexandru Sassu într-o scrisoare adresată Parlamentului.


Dacă actul adiţional pentru anul şase de contract nu este semnat imediat “Aceste sancţiuni ar însemna pierderea a câtorva milioane de euro şi retragerea licenţelor pentru toate filmele şi serialele pe care TVR le are de la această companie.”


TVR ar putea pierde serialele Dr. House, 30Rock, Battle Star Galactica şi Lege şi Ordine, plus o serie de blockbustere.


Sassu cere mandatarea Comitetului Director (blocat după demiterea Consiliului de Administraţie), pentru a negocia contractul săptămâna viitoare.


Scrisoarea lui Alexandru Sassu:


“Mă văd nevoit să vă prezint o situaţie deosebit de gravă creată în SRTv din cauza faptului că instituţia este în acest moment lipsită de Consiliul de Administraţie. Compania NBC Universal, cu care SRTv are un contract pe şase ani, contract semnat încă din anul 2004, ameninţă SRTv cu aplicarea sancţiunilor prevăzute în contract, dacă actul adiţional pentru anul şase de contract nu este semnat imediat. Aceste sancţiuni ar însemna pierderea a câtorva milioane de euro şi retragerea licenţelor pentru toate filmele şi serialele pe care SRTv le are de la această companie.


Având în vedere faptul că cel care a demis Consiliul de Administraţie este Parlamentul României, el este şi cel care are responsabilitatea de a rezolva imediat această problemă.


În aceste condiţii, vă solicit ca, dincolo de interesele politice, în acest moment de criză în care fiecare leu contează, să puneţi interesul public deasupra intereselor personale şi să daţi mandat Comitetului Director al SRTv ca, în cursul săptămânii viitoare, să poată aproba semnarea actelor necesare bunei derulări a contractului.”


"

despre cresterea transpatrentei guvernamentale cu 15...25% sau cu scaderea opacitatii acesteia cu 30...50%


daca poate sa faca cineva vreo socoteala ,cu date exacte provenite din transparenta guvernamentala  trecuta ,prezenta si viitoare si s-o afiseze pe marile ecrane in timpul transmisiilor campionatului european de fotbal  - s-ar castiga ceva.
altfel  s-ar transforma opacitatea in glasnosti ,apoi in asa zisa transparenta care , daca nu are replica guvernatilor,devine trans-lucida prin grija guvernantilor!
pentru ca  transparenta are si un dram de opacitate naturala de 5%,10% sau 60-75%
si daca unele se reduc cu 10...25% , de ce sa nu creasca si transparenta cu 15...25% ? 
sau de ce sa nu scada opacitatea cu 30 pana la 50% a fiecarui ministru ???
astept marile ecrane cu transmisii saptamanale ale rezultatelor maretelor impliniri...transparente ale reformei bugetare romanesti.
astept.
degeaba.

ZICE-SE:
Ca se reduc:
•salariile bugetarilor cu 25%
•indemnizatia pentru cresterea copilului cu 15%
•indemnizatiile acordate membrilor Academiei Române, membrilor Academiei Oamenilor de Stiinta din România si membrilor Academiei de Stiinte Tehnice din România cu 25%
•Cuantumul drepturilor reprezentând salarizarea în valuta si alte drepturi în valuta si în lei ale personalului trimis in misiune permanenta ss respectiv temporara în strainatate cu 25%
•Cuantumul drepturilor specifice pentru activitatile desfasurate în institutiile de aparare, ordine publica si siguranta nationala cu 25%
•ajutorul de somaj cu 15%
•salariile preotilor cu 25%
•renta viagera a sportivilor cu 25%
•compensatia lunara pentru chirie cu 25%
•salariile angajatilor BNR, CNVM, CSSPP si CSA cu 25%
•cuantumul brut al pensiilor cu 15% (valoarea punctului de pensie scade la 622,9 lei)
•cuantumul sprijinului material acordat urmasilor membrilor Academiei Române si urmasilor membrilor Academiei Oamenilor de Stiinta din România cu 15%
•ajutorul lunar pentru sotul supravietuitor
•indemnizatiile prevazute de Legea nr. 341/2004 Legea recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei române din decembrie 1989, precum si fata de persoanele care si-au jertfit viata sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoresti anticomuniste de la Brasov din noiembrie 1987, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
Ca nu se mai acorda:
•pensiile anticipate
•trusoul pentru nou-nascuti
•biletele de odihna pentru pensionari
•ajutorul pentru tinerii casatoriti
•indemnizatii la iesirea la pensie, retragere sau la trecerea în rezerva
Potrivit Legii privind stabilirea unor masuri în domeniul pensiilor
Ca vor fi recalculate în termen de 30 de zile:
•pensiile de serviciu ale judecatorilor, procurorilor si judecatorilor, respectiv magistratilor asistenti ai Curtii Constitutionale
•pensiile de serviciu ale personalului auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe lânga acestea
•pensiile de serviciu ale personalului diplomatic si consular
•pensiile de serviciu ale functionarilor publici parlamentari
•pensiile deputatilor si senatorilor
•pensiile de serviciu ale personalului aeronautic civil navigant profesionist din aviatia civila
•pensiile de serviciu ale personalului Curtii de Conturi

Totalul afișărilor de pagină

Contor securisti si turnatori pe CNSAS

1