joi, 10 iunie 2010

TV-net.ro - Apel catre animale. Noii Golani organizeaza, duminica, miting

RAMANE CUM AM ZIS : ADN DE KA-GHE-BIST-KOMUNIST SI NOMENCLATURIST

TV-net.ro - Apel catre animale. Noii Golani organizeaza, duminica, miting: "Thu, 10 Jun 2010 13:40:15 EEST ~ Noii golani, grupul apolitic si patriotic care a provocat un scandal la Romexpo, huiduindu-l pe Ion Iliescu, va organiza o alta actiune de protest fata de fostul presedinte al Romaniei. Apel catre animale. Noii Golani organizeaza, duminica, miting


"

CARICATURA Ion Ilici Iliescu a fost huiduit de Noii Golani, inainte de lansarea ultimei sale carti, Dupa 20 de ani

MOSULUI BOLSEVIC I S-A DAT AVERTISMENT PUBLIC:


Ion Iliescu a fost huiduit de Noii Golani, inainte de lansarea ultimei sale carti, Dupa 20 de ani - 1989 an de cotitura in istoria nationala si in viata internationala: "Fostul presedinte Ion Iliescu a fost huidit de cativa tineri din grupul "Noii Golani" la targul de carte Bookfest de la Romexpo, inainte de a-si lansa volumul "Dupa 20 de ani - 1989 an de cotitura in istoria nationala si in viata internationala", transmite Agerpres. Acestia aveau afise pe care era scris "Cautat pentru" alaturi de poza lui Iliescu. UPDATE Liderul organizatiei, George Simion, a declarat pentru HotNews.ro ca, de la Romexpo, a fost dus la Sectia 2 de Politie si amendat cu suma de 300 lei pentru tulburarea linistii publice, decizie pe care o va contesta pentru ca nu a facut altceva decat sa ii puna o intrebare fostului lider al statului."

SI CE DACA,CARTEA VA FI CITITA INTR-UN TIRAJ DE MASA PENTRU A AFLA CE N-AM AFLAT SI CE NU STIM CE PIERDEM !

PE MOS IL VA DEZGROPA CINEVA PESTE DOUAZECI DE ANI SPRE A-I VERIFICA ADN-ul KOMUNISTO-KAGHEBIST????

marți, 8 iunie 2010

Marea batjocură naţională:CUI PE CUI SE SCOATE, DAR RAMANE GAURA...BUGETARA !

Marea batjocură naţională: CUI PE CUI SE SCOATE, DAR RAMANE GAURA...BUGETARA !


Marea batjocură naţională: "


Ma uit şi mă crucesc. Marile ştiri de la marile televiziuni naţionale de ştiri sînt marile (şi aceleaşi) verze pe care le fac, la grămadă, marele partide naţionale româneşti. E o bătaie de joc dusă deja în derizoriu. De mai bine de o oră, marea dezbatere naţională este dacă o să treacă sau nu moţiunea de cenzură, dacă or să voteze unii pedelişti moţiunea şi ce-or să facă udemeriştii, dacă au garanţii, dacă aia, dacă cealaltă.


M-am săturat pînă peste cap de aceeaşi placă de pe vremea cînd Ciorbea era marele premier al marii naţii autohtone, se reiau aceleaşi expresii care-mi provoacă o greaţă nespusă. “Măsurile de austeritate” m-au terminat, doar asta aud. În curînd, îl vom auzi pe Emil Boc spunînd că “trebuie să strîngem cureaua“. Da, şi “cheia e la tine“, pune mîna pe ea şi descuie puşcăriile, să-i închidem pentru totdeauna pe eternii dinozauri ai politicii româneşti, care nu fac nimic concret pentru ţară.


M-am săturat de aceleaşi contra-măsuri ale opoziţiei, care nu vine cu nici o soluţie concretă. Ah, pardon, “avem soluţii”, dar nu le ştim pe toate pe de rost, că doar noi sîntem oameni de afaceri şi biznisul nostru e mai important decît ţara şi mult mai important decît oamenii care au dat cu ştampila pe caricaturile noastre de partide.


M-am săturat de eternii traseişti politici, pesedişti transformaţi în pedelişti, de Mitri, Blagi, Boci, Berceni, Vlădeşti, Băseşti, Tăriceni, Geoane, Ilieşti şi Ponţi. M-am săturat de toţi, la grămadă, care-şi bat constant joc de toată lumea, fără nici o excepţie.


Boc a zis “să tăiem pensiile“, dar nici măcar unul din opoziţie n-a spus “ba să ne tăiem nouă lefurile şi toate celelalte cheltuieli pînă la sfîrşitul anului, ne deplasăm pe banii noştri, frate, că dacă poporul ne-a ajutat să furăm cu spor, să ajutăm şi noi poporul cînd e în groapă“. Ba mai bine hai să le mărim pensiile parlamentarilor şi să le mai dăm şi-un spor de votare în parlament de 200%, să-i motivăm să fure mai cu spor.


Există soluţii, există soluţii!“, ţipă pesedistul, ţipă penelistul, toţi se laudă că au soluţii mai bune, dar unul nu spune care-s alea, ba comentează că ale celorlalţi sînt proaste, foarte proaste, exagerat de proaste, şi mai proaste decît cele mai proaste. Da, sînt proaste. Dar care sînt soluţiile voastre?


Aceeaşi placă sărită urlă încă din campania electorală, ca o moară hodorogită: “Ba noi sîntem mai cu moţ, românii e proşti că nu ne-a votat să furăm noi în locul celorlalţi, că noi ştim să furăm mai bine, doar avem o experienţă mai îndelungată“, dă-l dracului de faliment al statului, să dăm bugetarilor banu’ gros şi minimul pe economie la angajatul din privat, să mai dăm nişte contracte la firmele noastre de suflet, că oricum pornim tiparniţa de bani.


Reciproca e la fel de valabilă, căci indiferent cine-i la guvernare, va veni cu o serie de măsuri care va fi criticată de opoziţie. Şi, indiferent cine va fi opoziţia, va avea “soluţii concrete”, dar nu va şti să le enumere. C-aşa-i în politica românească. O mare batjocură naţională ridicată la rang de doctrină, indiferent de partid. Pot să spun, din nou, că mi-e greaţă?

_____________

Sursă foto.


© subiectiv.ro. Toate drepturile rezervate.
Marea batjocură naţională


Marea batjocură naţională: CUI PE CUI SE SCOATE, DAR RAMANE GAURA...BUGETARA !

"

duminică, 6 iunie 2010

Trei membri ai fortelor speciale ruse, arestati dupa ce au folosit cardul unei victime a accidentului aviatic de la Smolensk

Trei membri ai fortelor speciale ruse, arestati dupa ce au folosit cardul unei victime a accidentului aviatic de la Smolensk: "Trei membri ai fortelor speciale OMON (unitatea de elita in cadrul Politiei din Moscova) au fost arestati dupa ce au fost descoperiti ca au folosit un card de credit gasit asupra uneia dintre victimele catastrofei aviatice de la Smolensk din 10 aprilie, relateaza Radio Polonia. Cei trei au au efectuat plati in valoare de 1.400 de euro folosind un card ce-i apartinea lui Andrzej Przewoznik, director in cadrul Comitetului polonez pentru memoria nationala."

SUNTEM UN POPOR DE MASOCHISTI :Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la legile de reducere a salariilor si pensiilor

ESTE ABSOLUT ABERANT SA NU SE ACCEPTE NICIUN AMENDAMENT, PROBABIL CA GAURA ESTE ASA DE MARE CA VOR SA SCAPE DE GUVERNARE SI SA TREACA INTR-O OPOZITIE AIUREA IN CARE SA SE PREFACA IN DETINATORI AI ADEVARULUI SUPREM.

BASESCU A GRESIT CAND A STABILIT ACUM O LUNA SI SOLUTIA SI PROCENTELE - CARE AU BLOCAT GANDIREA GUVERNANTILOR .

DE PLEACA BOC DE LA GUVERNARE - INCEPE ALT CIRC SI VOR APARE ALTE DEZVALUIRI SI MIJ-MASURI.

E NORMAL SA NU DOARMA DAMASUTRA UDREA,E FATA TANARA SI VREA ...DAR INSOMNIILE VIN DE LA GRIJILE EVENTUALEI PLECARI DE LA MINISTERIAT.

A APARUT LIDERUL CU OCHI DE PESTE MORT SI NUME DE FLOARE MORTUARA- CRIN ANTONESCU - CARE VREA REPEJOR CHEILE DE LA PALATUL VICTORIA....

DACA BASESCU II DA TIMONA LIDERULUI CU OCHI DE PESTE MORT SI NUME DE FLOARE FUNERARA - POATE VOM AFLA SI ALTE SOLUTII PENTRU TRECEREA PESTE CRIZA ....INSA PROBLEMA NESIMTITELOR VENITURI DE CONSILIERI MINISTERIALI SI DIRIGINTI DE POSTA ELECTRONICA VA RAMANE ALT MISTER CARE IL POATE REZOVA DOAR ISTORIA SCRISA DE TARICEANU,PATRICIU,VANTU,VOICULESCU,ILIESCU,GEONA SI ULTIMUL PE LISTA - PONTA.

IMPRUMUTUL GUVERNULUI DE LA GUVERNATI PENTRU 3-5 ANI AR FI SOLUTIA COMPENSARII FURTULUI CE SE PREGATESTE ,MACAR AR FI O FORMA DE ALINARE A RANILOR PROVOCATE DE TAVALUGUL CE VA SA VIE.

BASESCU TREBUIA SA SPUNA PRINCIPII SI SA FACA APEL LA GUVERNATI ,IAR GUVERNUL SA GASEASCA SOLUTII ECHILIBRATE SI INTELIGENTE IN CARE SA SE REGASESCA SI MASURILE DE REPATRIERE A BANILOR DIN BANCILE STRAINE , CHIAR SI - DE CE NU?- A REPATRIERII TEZAURULUI DE LA MOSCOVA ....SI MULTE ALTELE

GUVERNUL TREBUIA SA EXPLICE DE VINE UNDE VINE GAURA :
- DE VREO PATRUZECI DE ANI BANII PENSIILOR SUNT DETURNATI PERMANENT , FIE PENTRU CONSTRUIREA SI INTRETINEREA UNEI CLADIRI ODIOASE CA ACEEA A CASEI POPORULUI,
-FIE PENTRU IMPRUMUTURILE SOCIAL-COMUNISTE CATRE TARILE FRATESTI CA EXEMPLU IRAQ, 
-FIE ALTE CHELTUIELI DE PARTID SI DE STAT MAI VECHI SAU MAI NOI ASA CUM ESTE DE EXEMPLU COMBINATUL DE LA KRIVOIROG,
- FIE DETURNAREA FONDULUI PROPRIETATII DE STAT-FPS- SI FONDULUI PROPRIETATII PRIVATE -FPP- SI LISTA POATE CONTINUA

POPORUL ROMAN ESTE PROSTIT IN CONTINUARE DE O GASCA DE 100-200.000 DE ACTIVISTI DE PARTIDE,SERVICII SECRETE SI CASTE .

CEEA CE A INCEPUT PROST SE TERMINA SI MAI PROST .

ACESTA ESTE BLESTEMUL NEPEDEPSIRII CRIMELOR DIN DECEMBRIE 1989.

TOT BALAMUCUL DE ACUM DOVEDESTE CA O TINTA PRINCIPALA A LOVILUTIEI DIN 1989 AU FOST MILIARDELE DIN BANCI, IAR ACUM CEATA ESTE TOT MAI GROASA.

CUM O PUTEA POPORUL ASTA SA ACCEPTE MII DE MORTI CU CRIMINALI IN LIBERTATE?

REVIN LA O VORBA MAI VECHE DE 30 DE ANI - 

SUNTEM UN POPOR DE MASOCHISTI 
CARE NE PLATIM FARA SA CARTIM 
ASCULTACII , 
HOTII,
CRIMINALII,
MINCINOSII,
TURNATORII ....

Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la legile de reducere a salariilor si pensiilor: "Guvernul nu a acceptat niciun amendament de fond la proiectele de legi pentru care isi va angaja raspunderea si sustine in continuare masurile de reducere a cheltuielilor bugetare cu salariile si pensiile, precum si eliminarea pensiilor de lux, a declarat, sambata seara, agentiei Mediafax, purtatorul de cuvant al Guvernului, Ioana Muntean."

sâmbătă, 5 iunie 2010

MISTERELE CRIZEI: Unde s-au dus 11 miliarde de lei din Fondul National de Dezvoltare?

Unde s-au dus 11 miliarde de lei din Fondul National de Dezvoltare? Deturnare de fonduri sau inginerie contabila pentru acoperirea deficitului bugetar: "Premierul Emil Boc a anuntat ca Executivul vrea un fond national de investitii care sa poata pune la dispozitie resurse financiare pentru proiecte majore. Problema e ca, in acest moment, Romania mai are un instrument similar: Fondul National de Dezvoltare (FND), creat in 2006. Un fond alimentat cu 11 miliarde de lei din privatizarea BCR si alte privatizari. Destinatia reala a celor 11 miliarde de lei este insa un mister. Declaratiile oficialilor sugereaza ca banii ar fi acoperit deficitul bugetar in ultimii trei ani, desi legea prevede explicit ca ei pot fi utilizati doar pentru investitii. Ramine ca autoritatile in drept sa stabileasca daca este vorba de o uriasa deturnare de fonduri sau daca banii au fost mutati de la investiții catre plata salariilor si pensiilor printr-o inginerie contabila legala."

vineri, 4 iunie 2010

Textul legii Lustraţiei

Textul legii Lustraţiei: "

Camera Deputatilor adoptă prezentul proiect de lege.


Art. 1. – În sensul prezentei legi, au făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist:


a) persoana care a ocupat functii politice de conducere retribuite de Partidul Comunist Român, denumit în continuare PCR, în aparatul central, regional, raional sau judetean, după caz, al Partidului Muncitoresc Român, denumit în continuare PMR, al PCR, al Uniunii Tineretului Comunist, denumită în continuare UTC, al Uniunii Tineretului Muncitoresc, denumită în continuare UTM, membrii si membrii supleanti ai Comitetului Central al PCR/Comitetului Central al UTC;


b) persoana care a detinut calitatea de membru al Consiliului de Stat sau al Consiliului de Ministri, precum si cei care au avut calitatea de ministru secretar de stat, prim – adjunct si adjunct al ministrilor si al secretarilor de stat;


c) persoana care a detinut functia de prim-secretar, secretar al Comitetului judetean de partid, presedinte, prim – vicepresedinte si vicepresedinte al consiliilor populare judetene, prim – secretar si secretar al comitetelor judetene ale UTC, precum si persoanele care au detinut calitatea de membru al Comisiei Centrale de Revizie sau al Colegiului Central de partid al Comitetului Central al PCR;


d) persoana care a exercitat functia de activist în cadrul aparatului de propagandă al Consiliului Culturii si Educatiei Socialiste la nivel central, regional, raional sau judetean, după caz, precum si directorii de editură,redactorii–sefi, redactorii–sefi adjuncti si secretarii generali de redactie ai


institutiilor de presă ale PMR, PCR, UTM si UTC din România la nivel national, regional, raional sau judetean, după caz;


e) persoana care a ocupat o functie de conducere în învătământul de partid, organizat si finantat de PCR, PMR, UTM si UTC;


f) persoana care a făcut parte din structurile organelor de Securitate si a colaborat cu Securitatea, ca politie politică, constatată ca atare de către organele în drept, potrivit legii;


g) persoana care a exercitat functia de presedinte sau presedinte al unei sectii a Tribunalului Suprem, de procuror general sau procuror general adjunct în cadrul unitătilor de procuratură, precum si persoana care a îndeplinit functia de secretar de partid în oricare dintre instantele


judecătoresti;


h) persoana care a ocupat functia de comandant, inspector sef sau inspector sef adjunct, la nivel central sau judetean, după caz, în cadrul inspectoratelor de militie, comandantii, adjunctii si ofiterii anchetatori din centrele de detentie politică si lagărele de muncă fortată, secretarii de partid, precum si ofiterii politici din cadrul acestor institutii;


i) persoana care a detinut calitatea de sef al unei misiuni diplomatice sau consulare românesti din străinătate;


j) persoana care a activat în cadrul directiilor politice si de învătământ ideologic din cadrul Ministerului Apărării Nationale, Ministerului de Interne si Departamentului Securitătii Statului;


Art. 2. – Persoana care se află în vreuna dintre situatiile prevăzute la art. 1 nu poate candida si nu poate fi numită pe o perioadă de 5 ani consecutivi de la data intrării în vigoare a prezentei legi, pentru următoarele demnităti si functii publice:


a) presedinte al României;


b) deputat, senator sau membru al Parlamentului European;


c) membru al Consiliului Superior al Magistraturii;


d) primar;


e) presedinte al consiliului judetean, consilier judetean sau consilier în Consiliul General al Municipiului Bucuresti, consilier municipal, orăsenesc, comunal sau de sector al municipiului Bucuresti;


f) consilier prezidential sau consilier de stat în cadrul Administratiei Prezidentiale;


g) secretar general, secretar general adjunct, sef de departament sau director general ori director în serviciile Senatului ori ale Camerei Deputatilor;


h) membru al Guvernului, consilier de stat, secretar de stat, subsecretar de stat sau functii asimilate acestora, secretar general, secretar general adjunct în cadrul ministerelor sau autoritătilor administrative autonome, membru al Consiliului de administratie al Societătii Române de Televiziune si al Societătii Române de Radiodifuziune, precum si membru al Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitătii;


i) consilier de conturi al Curtii de Conturi sau judecător al Curtii Constitutionale;


j) presedinte sau presedinte de sectie al Consiliului Legislativ;


k) Avocat al Poporului sau adjunct al acestuia;


l) membru în Consiliul de administratie sau în conducerea executivă a Băncii Nationale a României sau a altor bănci de stat;


m) membru în adunarea generală a actionarilor sau în consiliul de administratie al regiilor nationale, companiilor nationale si societătilor comerciale cu capital de stat, ca reprezentant al intereselor statului român;


n) presedinte sau vicepresedinte al Înaltei Curti de Casatie si Justitie, procurori generali, prim – adjunct al procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casatie si Justitie, procurori generali adjuncti, procuror sef si procuror sef adjunct ai Directiei Nationale Anticoruptie,


prim – procurori;


o) persoanele asimilate personalului corpului diplomatic si consular, cu functii de conducere în cadrul acestuia;


p) inspector general al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, prim – adjunct al acestuia, comandant, sef al statului major si adjunct al acestuia, ai unitătilor Jandarmeriei Române, inspectori sefi si inspectori sefi adjuncti la nivel central si local;


q) sef al Statului Major General al Armatei, adjunct si sef de directie în cadrul Statului Major General;


r) directori si directori adjuncti ai Serviciului de Protectie si Pază, ai Serviciului de Telecomunicatii Speciale, ai Serviciului Român de Informatii si Serviciului de Informatii Externe;


s) sefii agentiilor sau institutiilor de stat la nivel national, dacă aceste functii au fost obtinute prin numire;


s,) nu pot activa în cadrul institutelor finantate de stat pentru studierea istoriei, cercetarea totalitarismului si a crimelor comunismului, precum si a Revolutiei din decembrie 1989;


t) membru în conducerea Agentiei Nationale de Integritate;


t,) membru al Comisiei Europene, membru al Curtii de Conturi Europene, membru al Curtii de Justitie a Uniunii Europene, membru al Tribunalului si tribunalelor specializate ale Curtii de Justitie a Uniunii Europene, membru al Curtii Europene a Drepturilor Omului.


Art. 3.


(1) Persoana care îsi depune candidatura pentru una dintre functiile alese, prevăzute la art. 2, depune o declaratie olografă pe proprie răspundere, prin care precizează dacă s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1.


(2) Declaratia pe proprie răspundere depusă de un candidat sau de o persoană aleasă într-una dintre functiile prevăzute la art. 2 este verificată la solicitarea Autoritătii Electorale Permanente. Aceasta din urmă solicită datele necesare Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitătii,


care în urma verificărilor efectuate întocmeste o notă de constatare. Actiunea în constatarea calitătii de persoană care a făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, ori contestatia împotriva notei de constatare, se solutionează de către Sectia de contencios administrativ si fiscal a Curtii de Apel Bucuresti. Cererea se introduce în cel mult 5 zile de la aprobarea notei de contestare sau de la comunicarea acesteia. Instanta se pronuntă în termen de 5 zile, iar hotărârea acesteia poate fi atacată cu recurs în termen de 3 zile de la pronuntare, dacă părtile au fost prezente, sau în 3 zile de la comunicare. Hotărârea instantei, rămasă irevocabilă, se publică de îndată în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a. După rămânerea irevocabilă a hotărârii instantei de judecată prin care se constată calitatea de


persoană care a făcut parte din structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, mandatul persoanei alese sau numite încetează de drept. După rămânerea irevocabilă a hotărârii, după caz, Autoritatea Electorală Permanentă


sesizează, de îndată, parchetul de pe lângă judecătoria în a cărei rază teritorială îsi are domiciliu persoana respectivă.


(3) Pentru persoanele numite, sesizarea Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitătii, se realizează de către conducătorul autoritătii publice din care face parte persoana respectivă. Dispozitiile prevăzute de alin. (2) se aplică în mod corespunzător.


Art. 4.


(1) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi, persoana care exercită o functie sau o demnitate publică dintre cele prevăzute la art. 2 este obligată să depună la institutia la care îsi desfăsoară activitatea o declaratie olografă, pe proprie răspundere, prin care


să precizeze dacă s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1.


(2) Persoana numită sau aleasă într-una dintre demnitătile prevăzute la art. 2 care din motive neîntemeiate nu a depus declaratia prevăzută la alin. (1) este demisă de drept sau, după caz, devine incompatibilă cu exercitarea functiei de demnitate publică, aleasă sau numită, la expirarea


termenului de 30 de zile.


Art. 5. – Prezenta lege nu se aplică persoanei care s-a aflat într-una dintre situatiile prevăzute la art. 1 înainte de a împlini vârsta de 18 ani.


Art. 6.


(1) Prin derogare de la prevederile art. 4 alin. (2), persoana aleasă, aflată în vreuna dintre situatiile prevăzute în prezenta lege, îsi va continua mandatul până la expirarea acestuia.


(2) Exercitarea functiei pentru persoana numită aflată în una dintre situatiile prevăzute de prezenta lege încetează la 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi.


(3) Pentru persoanele prevăzute la alin. (1) si (2), termenul de 5 ani începe să curgă de la expirarea mandatului sau de la încetarea exercitării


functiei.


Acest proiect de lege a fost adoptat de Camera Deputatilor în sedinta din 19 mai 2010, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constitutia României, republicată.


PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR


Roberta Alma Anastase

"

Totalul afișărilor de pagină

Contor securisti si turnatori pe CNSAS

1